سرخط خبرها

خط دفاع پاشنه آشیل فوتسال درجام ملت‌ها| چهار گل خورده در دو بازی!

  • کد خبر: ۲۲۳۲۴۰
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
خط دفاع پاشنه آشیل فوتسال درجام ملت‌ها| چهار گل خورده در دو بازی!
خط دفاع تیم ملی فوتسال در دو بازی چهار گل دریافت کرده که این موضوع نگرانی وحید شمسایی را نیز به دنبال داشته است. هرچند که او در مصاحبه رسمی از وضعیت تیم ملی ابراز رضایت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران دومین بازی درمرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا را با برتری ۵ بر ۳ مقابل بحرین به پایان برد. تیم ملی درمجموع دو بازی که از جام ملت‌ها پشت سرگذاشته موفق شده ۸ بار دروازه حریفان را باز کند، اما تیم ملی در این دو بازی ۴ گل نیز دریافت کرده که با توجه به نام رقبای تیم ملی فوتسال قدری سوال برانگیز است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وحید شمسایی به رغم آنکه در نشست خبری بعد از بازی نسبت به نمایش شاگردانش خود ابراز خرسندی کرده، اما کار دفاع تیمی راضی نیست. او این جملات را به زبان آورده است: «بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.»

با این حال شمسایی قصد دارد پیش از آنکه تیم ملی وارد مرحله حذفی شود، به خط دفاع تیمش سروسامان دهد. تیم او درخط حمله سیری ناپذیر جلوه می‌کند، اما در خط دفاع شرایط بی ثبات و متزلزلی دارد؛ بنابراین باید تا قبل از بازی با ژاپن که احتمالا پیش از فینال رقم خواهد خورد وضعیت خط دفاع تیم ملی سروسامان داده شود تا تیم ملی فوتسال احیانا مقابل ژاپن با شکست مواجه نشود.


لازم به ذکر است که تیم ملی سومین بازی خود درمرحله گروهی را با تیم ملی فوتسال کویت انجام خواهد داد. در آستانه این بازی مسعود یوسف، باقر محمدی، سعید احمد عباسی، علی اکرمی و بهروز عظیمی تک اخطاره هستند و چنانچه دراین بازی کارتی از داور دریافت کنند، بازی بعد را از کف خواهند داد. با توجه به اینکه ممکن است تیم ملی فوتسال ایران در مرحله بعد خیلی زود با یکی از قدرت‌های فوتسال آسیا مواجه شود، نیاز است که با مدیریت کافی گام به این میدان بگذارد تا احیانا مقابل ژاپن غافلگیر نشود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->